onsdag 23 september 2009

Make way for the... make way for the S.T.EEEEK


Gissa om jag kommer sakna er stekers.
Tack så mycket för gårkvällen! Riktigt riktigt kul!
.
Färden ner till hufvudstaden gick bra. Det var iofs ohyggligt trångt i bilen, och hunden var dålig i kistan och släppte fisar som luktade som ner-malda dvärgar som någon hade ätit upp råa och sedan fisit ut. Fläkten gick varm stundtals! Måste nog ta ett snack med alfa angående färden ner.
.
Men var framme kl 20 typ,så hann se lite av idol medans jag åt. Idol börjar tappa.... det gör mej nervös. Ska detta fantastiska få ett sådant snabbt avslut?
.
Jo, hehe! Vi körde ju lite riverdance träning hemma igår innan vi gick ut på krogen! Och väl ute så körde vi givetvis ett kort uppträdande i form av riverdance! That´s STEK!
.
Här är låten så ni kan lyssna och fantisera hur vi sprättade:
( Mamma, klicka på den gråa texten (theme stek song), lyssna på låten. Det är bara en bild, ingen video. Sen klicka bakåt på pilen längst upp till vänster.)
.
Ska sova... damen stannade uppe länge för min skull ( 22.12). Hon e för go!
.
(Jävla blogger som tvingar mej att göra punkter för att det ska bli stycke-indelat. Och nu tvingade som mej att förklara varför jag gör punkter. Blogger, ni stal just 30 sek av mitt liv. Ge tillbaka det, jävla tjuvar! Ni stjäl!)

2 kommentarer:

F som i STEEEEEEK sa...

Vi rockade, eller kanske jag ska säga stekte!!!!!! när kommer du hem igen?!

Anonym sa...

stekbilden är nu officiellt lånad

/O