fredag 4 september 2009

Samtal med magen 06.24


jag- God morgon på dej...

Magen- God morgon!

Jag- Jaha... Hur mås det?

Magen- Bara fint! Varför undrar du?

Jag- Nä, tänkte bara på känslan jag hade då jag vaknade...

Magen- Känner jag inget till.

Jag- Inte? Inget om skitfesten 06.15?

Magen- Nix. Inget.

Jag- Okey. Så nu när jag ska köra en släp 70 mil enkel väg så kommer du vara lugn?

Magen- Japp! Du kan lite på mej! Du kommer inte ens märka jag är med!

Jag- Okey, vad bra! Kommer behövas om jag ska kommer ner i tid.

Magen- Vad har du för skivor med dej?

Jag- Lite hip hop, lite klassisk. Det vanliga.

Magen- Ouh....

Jag- Vad?! Vad?! Du ger fan i skit-fest på vägen ner! Hör du det!

Magen- *visslar*

Jag- Det var då satan!

1 kommentar:

AnnaKarin sa...

Ska bli spännande att se i nästa inlägg om magen skötte sig snyggt :P hihi