måndag 21 september 2009

Stekar-dag i bilder


Började med frukost. Om en stekare vill ha karamellfärg i müsslin,så HAR stekaren karamellfärg i müsslin.



Man blir glad. Man blir så glad att man skrattar. Skrattar så man gråter.




Så mycket att man blir alldeles varm.




Tappar du din temporära ögon-saft/ svett-näsduk, så ta för fa-han inte upp den. Jag tar aldrig hem gäster som tar upp tappade pengar/näsdukar. Jag har en god gäst.



Till middag sprättar du en flaska bubbel. Skaka, dra försiktigt ut den lite, sprätta och skrik "yes! 3 miljoner!!"




Till middag blir det givetvis en stek. Alltid en stek var. Finns indianstammar som trodde sig bli starkare och mer livfulla om de drack blod. Jag tror jag blir mer stekare om jag äter stek. Och- tror fan jag är lite stekigare nu efter middagen.



Ta en dag och bara living the dream. Kan jag, så kanske ni kan. Alla kan behöva det.







Living the dream by The man on the hill & Duvhöken

4 kommentarer:

Johan sa...

Ledsen att behöva berätta det för dig men... Solbrillor inomhus är inte stek! Långt ifrån.

AnnaKarin sa...

Haha ni är ju. Vet du hur stor dom där stekarna är!?

The Man On The Hill sa...

Johan bekräftade just att han inte var stekare.

AnnaKarin- jag antar du syftade på oss;) och ja- medel längden är rätt frisk i den här lägenheten!

S sa...

Snygga!