tisdag 30 juni 2009

She did it!!!


Put ya hands up for Alfa! 23.29 gjorde hon det!! Bajsi bajs!!


Efter ett återbesök idag, lämnad med dropp i 5 timmar, så blev hon märkbart piggare. Hon hade även fått lite mat i sig av veterinären. Då var det dags! Hon bajsade när vi kom hem! Halleluja, hennes mage funkar!


Och närmast att gissa rätt var värdelöst, men närmast: A.L. Pris kommer...

Vill också citera Alfa då hon sparkade upp dörren till lägenheten då vi kom hem: " Vem fan har ätit hotdoggs medans ja va borta?! Och inte i hellvete lämnade ni ngn! Ah, veckans tema blir: Behaga Alfa! Och DU (pekar på S.) sluta gråt och flytta dig, jag ska sova innerst! Och DU (pekar på mej) du tror väl inte att du ska sova i sängen?!"

Med skamsen,nedslagen blick lägger jag mej på soffan och tänker för mej själv: She´s back...

Då hör jag Alfa säga från sängen: " Det kan du ge dej fan på!"

Men jag älskar henne ändå!! My Alfie!

Jag håller trofen! Lyckligare än en dålig far vid en förlossning!

4 kommentarer:

Anna sa...

Ingen har någonsin blivit lyckligare över lite bajs;D Men bra för hunden!(Y)

A.L sa...

Yihaaaa! Vad är mitt priiiiiis? :)

The Man On The Hill sa...

Hehe, det kommer;)

AnnaKarin sa...

Hehe tur att hon fick forlosning till slut. Ar det natt man vet nar man ar ute och reser ar att det kommer forr eller senare, men kommer det senare gor det formodligen ratt ont!