lördag 7 november 2009

Detta är inte bara en protest

Jag är faktiskt upptagen på helgerna också. Steka är inte något man enbart gör, det är en livsstil. Så jag kan inte bara sluta.


Förresten Duvhöken och Hawk 2, jag har en drink vi ska förtära om exakt ett par dagar. Ni kommer knäböja vid mina stekiga fötter med en blånagel som håller på att lossna och be mej att blanda mer åt er. Ser fram emot det ögonblicket! Inte att ni knäböjer, utan då ni vill ha mer av det goda jag ger. Som Xerxes i "300" säger:" You will find that I´m kind".


Vi pratar om spöken här nu. Tjejen och hennes mamma, min svärmor som är på besök i helgen.
Jag har konstaterat att om det skulle spöka i deras gamla hus och jag ser spöken där, då skulle jag sova mellan svärmor och svärfar i deras säng. Som för övrigt är stor nog, men skulle bli för varmt. Men hur som helst. Jag sa att jag skulle spöka den dagen jag dör. Och dom lär märka det! Mitt i ngn middag kommer någon utbrista "Luktar det inte fis här?". Och jag kommer stå i spök-skepnad, nyvädrad och fnissa! DET ska jag!

Dags att lämna av. Dags att sova. Stek ut.

Inga kommentarer: