onsdag 11 november 2009

En stekares liv

Att vara stekare är inget jag bara säga att jag är. Jag ÄR verkligen det. Och ni ska få under denna röda tråd få veta vad som krävs för att kalla er stekare. För även om det kommer komma till fler stekare, så kommer det bara finnas en Stekarn.

Så, det första ni ska ha klart för er:

Om ni som jag åker och handlar, handlar för 3000, så blinka inte. Skoja med kassören, gå vidare och tänk inte på vad det kostade. För! Det gör inget. Det var bara 3000.
Sen så fick jag schyssta byxor, och skjorta och ett par skor. Gillade skjortan för 700:-.

Lektion 1: Köp, le och dont give a fack!

2 kommentarer:

NoGo sa...

Hmmmm, är man stek om man hela tiden måste påpeka att man är det, lite för att övertyga sig själv...?!?!?! hihi ;P ser fram emot att se dej sväva fram till baren i den nya skjortan, skrika åt bartenderna, "fan rå hit me husets dyraste skumpaflarra, nä förresten, make it two!!"

The Man On The Hill sa...

hahahahhah! Mr NoGo, vi vet båda att jag inte försöker övertyga ngn. jag försöker däremot tona ner det.
Angående det andra, så stämmer det;) Men jag kommer steppa dit i mina nya skor! Dom andra skorna var använda. Vill ha nytt. Ofta.