tisdag 24 november 2009

Mr stek is back in the buildiiiing! Give it up for the stek!
















Mitt besök i norrland började med jakt med en medlem av min gamla pluton. Började dagen med att gräva upp en älgskalle från årets älgjakt, IFALL vi inte skulle få skjuta ngt. Någon bild vill man ju ha med sig hem! Vi fick dock ett rådjur. Men lägger inte ut ngn bild på det.





















.
Sen regnade det ju som bekant i en vecka i sträck. Den veckan ja skulle jaga och steka! Så det blev bara stek...















Så jag gick förbi min goa vän på hans jobb och beklagade mej. Han tyckte nog synd om mej, och blev less på att jag pillade på hans grejer....

Så han bjöd på vin! Då blev jag glad! Hemmagjort vin av bästa kvalité!! Fin vän det där!
"MEEER" skrek jag och han fyllde på och vi gick till caféet och drack upp och tog en biskvi! Jag älskar biskvier, men vin mer!
I gamla lägenheten stektes det! För fullt! Men hade gärna umgåtts med min sambo mer. Men vi åkte om varandra och han jobbade och jag stekte. Nästa gång! Nästa gång! Lämnade iaf en present innan jag for....
Hemma i stockholm så pussade jag frun och fick se en märklig sak... Mjölk för honom och för henne! Konstigt tyckte jag... ja jätte konstigt.
Det jag inte har bild på som jag gjort är bland annat:
* Sett Magnus Betnér. Tack O!
* Varit helt nykter en dag.
* Sett 2012. (en biofilm mamma) Tack igen O!
* Fått åldersnojja
* Fått böter på mellan 2400-2800. Stand by for update
* Insett att ja inte kan ha kavaj.
* Lagat middag och två män. Felt like a bitch...
* Varit vilse. Till fots vid Norrlands universitets sjukhus.
* Kört fast i lera
* Skitit i skogen 2 gånger
.
Och mkt mkt mer! Vilken jävla vecka pojkar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

har inte slagit mig förrän nu, men ack så generös jag är. bjuder på vin, bio och betnér.. framstår ju nästan som att jag försökt få ligga med dig, men det får jag ju iaf så det vore ju korkat att lägga ut en massa pengar på nått jag ändå får..

/O

The Man On The Hill sa...

Så sant så sant, föutom att du faktiskt försökte ligga med mej! jag kände dig lukta på min vrist då du trodde jag sov. Allt du hade behövt göra va att fråga Mr O! Men tack för förspelen!

The F effect sa...

Håller med om att vi skulle umgåtts mer, jag får väl helt enkelt komma ner och hälsa på dej nån gång så kanske vi kan steka ihop hela tiden, inget jobb, ingen jakt, inga störnigsmoment alls! :) tack iaf för en rolig vecka, de stunder vi väl umgicks var wait for it, wait for it, Le......gendary!! ;P

rock on i storstan