tisdag 3 november 2009

Funderat lite...

Om det inte var till för att man ska kunna stå och kissa, så borde det ju inte finnas en upplyftbar sitts på toastolen. Med andra ord kan vi killar stå och kissa bäst vi vill! Och ingen, INGEN, kvinna kan säga att vi inte får!:D
Sen finns det ju dom som sitt-kissar för att dom vill! Trots att dom är killar! *hostFhost*

Lunch idag med en poliselev och en polis. Trevligt. Inte stelt som man kan tro. Trodde jag skulle måsta fjärta skit högt för att vi skulle ha ngt att prata om, men det gick bra ändå. Slapp det och vi hade kul! Och åt fiskpinnar. Det var gott.

Jo!! Räknas Leif GW Persson´s bil in på kändislistan?

4 kommentarer:

fia sa...

jag får rysningar bara jag tänker tanken på en karl som står upp och kissar. fruktansvärt äckligt. inte det minsta stek imo!

S sa...

Självklart måste det finnas en upplyftbar toasitts. Hela stolen kan ju inte vara gjord i plast!

Mr NoGo sa...

Jag vet absolut inte vem du syftar på när du snackar om nån som sitter och kissar men det måste ju vara en kille med mkt stake då han kan bryta ett sådant starkt socialt mönster. 5 tost säger jag bara till honom!!!! ;P

The Man On The Hill sa...

Jag håller med! Det är INTE stek att stå och kissa... såvida du inte har HÄNDERNA PÅ HÖFTEN a´la stek!!:D