söndag 1 november 2009

Konspiration?

Såg ni kalla faktas program ikväll om USA´s eventuella konspiration om 11:e september?
Sjukt...såg även TV4 fakta sen ett program om det. Säger bara till USA: "verrry baaad".

Jo, appropå det! Var på maskerad affären i fredags. Helt sjukt! Kö för att ta sig in där, släppte in ett gäng åt gången, när tillräckligt många hade gått ut. Skit trångt där inne. Sen kunde jag ju ge mej fan på att i det hörnet där "min dräkt" fanns som jag skulle kolla på, stod det en jävel och fes! Jag råkar alltid ut för dom!














Lägger upp en bild på min träffbild med mitt nya vapen då jag höll på att skjuta in den. Och detta var mina 2 första serier med mitt nya vapen vilket tyder på att jag är stek när det gäller skjuta. Visst F?
Och innan någon smartskalle ska klaga och säga att de fyra skotten sitter långt ifrån varandra,så ska jag berätta att det är först en serie med 2 skott, skruvade på siktet, sen sköt jag två till. Stek.

1 kommentar:

Mr Do IT sa...

Såg trailern för dedär programen, rätt spännande, och rätt sjukt. Va fan ska man tro på egentligen, snart kanske nån kommer och säger att tomten inte finns heller, den dagen äre ju bara att lägga ner!! JA, de där serierna är STEK. inte illa för å va dej, snacka om att det måste vara en bra bössa! ;)hehehe