söndag 14 juni 2009

Bonderi

Anledningen till att jag gått undet jord är att jag numera tillbringar stor del av min vakna tid med grisar. Och jag syftar inte på mina två flickor jag bor med, utan grisar, grisar med knorr och allt.
När jag tänker på det... Det enda han-djuret jag umgås med den här veckan kommer bli en galt. Sen är det typ 30 hon-djur. Minst. Varav 4 är hundar + katt som jag sover med. Tur dom har stor säng!
jag är ju nämligen stor-bonde igen! Svärföräldrarna är i Norge och semestrar så jag tar hand om gården. Och tyvärr så är datorn död, internetet funkar inte på min dator, och parabolen likaså...så jag kommer inte kunna skriva, eller kolla på nyhetern. Så när jag kommer tillbaka så e jag lika insnöad som en freesbee spelare ( puss A ;) ).

Nu ska jag tillbaka till gården, har skjutsat hem fröken och hämtat det jag hade glömt i stor schtan!

knorr u later, alligator

2 kommentarer:

Anders sa...

Mr."överklass" som svinbonde?!
Vad gällande resten... Talk to the hand!

The Man On The Hill sa...

Inte "svinbonde".... GODS-ÄGARE!