lördag 6 juni 2009

En av de stoltaste dagarna

Så har min älskade tagit sin examen som receptarie och en kanditat-examen i farmaci! Hon är så fruktansvärt duktig! Inte en enda missad tenta på alla tre åren!:D Och med gooooda betyg! Jojo, stolt är jag!

Har varit på en gruppchefs utbildning hela veckan oxå. Blev kurs-etta!! Direkt var det två plutonchefer som ville ha mig i deras plutoner som gruppchef. Riktigt nöjd!
Sen fyllde jag år under utbildningen, så vi var ute på Bishops här i Umeå och tog en bägare. Och HELA Bishops sjöng för mej då klockan slagit 24.00 och den 4:e juni stod i kalendern! Inte dåligt med en sjönsång av 100 pers med mig i mitten på en pall!
Och ni som glömt att jag fyllt år... tänker ut ett straff åt er! Kanske blir ni dömda till ett års tvångs kompisskap med mej! Ska fundera ut ngt...

Så idag har vi kört hem lite saker till gummans föräldrar, så vi rymms båda två här i ettan, sen städade och möblerade om. Blev skit bra! Så nu sitter mitt kungliga arsle på ny plats.

Och nu från överklass nytt:
Expidenten till mig:

"Vi drog fel summa på ditt kort, så vi får sätta tillbaka pengarna igen. Men har du pengar nog på kortet så vi kan dra båda summorna och sen sätta in fel-beloppet på ditt kort igen?"

Jag: *överklass-skratt* "Ja, det ska jag nog ha..." *tänker: haha, vet han inte vem jag är!?*

Nu är det dags.... bed, incooooming!

2 kommentarer:

Duvhöken sa...

Jag förstår att det är mig du syftar på men som du vet så glömde jag inte, jag sket bara i det :P mohahaha

The Man On The Hill sa...

Hahaha! Du föll faktiskt inte in i det facket:P Men bara för att du trodde det så dömmer jag dej till TVÅ ÅRS tjänstgöring som min vänn!:O