torsdag 18 juni 2009

Tusen frågors dag...

En riktig tänkar dag...

Varför gick jag till gymmet idag för första gången på 3 månader? Varför missade min frisörska lite i min nacke? Vems var egentligen sadelskyddet i gångtunneln vid ålidhemscentrum? Vad händer i helgen? Hur stor är egentligen en blåvals-fis? Är jag mogen som 23 år, eller 23 år mogen? Varför äter jag ute hela tiden istället för att göra mat? Eller det vet jag ju! Öfverklass.
Men varför är det säsongsavslutning på jakt och fiske för?
.
Ah, många frågor som behöver besvaras...
Har ngn ngt svar så skriv gärna det.
.
Var på banken igår dessutom. Varför, och jag betonar,varför i hela friden är samma gubbe inne på banken varje gång jag e där och går runt, tar en kölapp, går runt, sin tur, pratar en jävla massa, går runt, tar en kölapp osv.... Då det står otroligt viktigare ting där som väntar på sin tur- jag! Förra gången jag var där hände samma sak. Ger mej fa-han på att han bara växlar sin skrynliga tjuga mot 2 smutsiga tior. Sen växlar tillbaka till sin tjuga som är lite mindre skrynklig nu. Sen skrynklar han den igen, växlar till sina lite mindre smutsiga tior. Smutsar ner dom och växlar till sin tjuga. Skrynklar den och ja... är det ngn som inte hajjar hur ja menar så skicka ett mail och berätta om hur du känner.

Jo, sen va jag och klippte mej ja... Kan rekomendera Jenny på Attityd. 420:- och du får hårstrykning, hårtvätt ( schampoo & balsam), hufvudmassage (medelklass läs huvudmassage), och klippning. Iofs var hon jävligt snorig och jag kunde knappt sluta kolla på den konstant hängande droppen under hennes näsa. Hela tiden så nära att släppa och inkludera en inpackning i priset, men hon hann varje gång dit med tassen och missnöjet var stort hos mig! Men hon var duktig! Hade lite krav, men annars hade hon fria tyglar. I slutet kommer en bild, håll till godo.

Ngt jag inte rekomenderar är citrinkyckling-salladen på ICA! Tvii! Jävla gift! Man får inte mkt sallad för 50 riksdaler numera! Nä, det blir en pasta på Ängen idag. Kanske curry så jag sprider lite orientalisk doft från mina svettkörtlar i 2 dar. Vidrigt ord förresten, svettkörtel.. URK. Sånna har inte jag iaf!

Ska avsluta inlägget med en så salt bild på min nya frilla och nya glasses så era tunger kommer att törsta efter dricka till midsommar! Varsågod syystemet!

.
.
.
.
.
Facking stek!

2 kommentarer:

Anders sa...

Hörre du stureplans-stekarn! Har du ingen egen kö på banken eller? Och att du ens behöver gå på banken du som nu tror att du till hör "överklassen".

Trevlig midsommar på dig i alla fall. Antar att det blir nykter för dig när du inte har mig att supa i kapp med! Men det är väl lika bra då du brukar dra dig hem så snabbt ;)

The Man On The Hill sa...

Hahaha! Egen kö ja...:P Där sa du ngt! Kart att man ngn gång hamnar på banken. Det är som jag brukar säga: "ibland måste oxå männen diska".

Tack detsamma du! Hoppas vi får svinga bägarna (läs din cider och min öl) ihop snart igen!:D