onsdag 10 juni 2009

Nu jeeeavlar!

Det finns en del saker som the Man on the Hill hatar. Jag må avsky freesbee-ungar, men är det något jag jag föraktar å det grövsta så är det folk som ställer sig på TVÅ parkeringsrutor då det är fullt på varenda p-plats! Det får mej att bli så grymt arg, att jag personligen skulle ta en freesbee och kasta in i rutan på botox-skallen som ställt sig såhär:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kan någon snälla berätta hur den här personen tänkte då den mitt i rusningen kände för att ställa sig och ta upp två rutor så jag, som är en av få som kan stå såhär, inte fick någon plats?!
.
Annars är det rätt bra, har snart semester, då man har tid att utföra hyss och diverse kul!
.
Im out...och kom ihåg: parkerar ni såhär kommer ni troligtvis få en välriktad svart liten påse med varmt,mjukt innehåll kastad i fejjan! Bara så ni vet.

Inga kommentarer: