tisdag 16 juni 2009

En helt vanlig dag med the löv doctor

Som vanligt så parade jag ett svin å en sugga, jagade en griskulting och sköt lerduvor...

Lite kort om de olika uppgifterna som ställdes åt mej:

Likt en präst sammanförde jag de två grisarna! Vad jag trodde skulle ta flera timmar var över på några minuter :O Ngn som är är förvånad? Ngn Som känner "skönt, det e inte bara jag"? Inte..? Du som just kollade snett upp i taket och tänkte " damn, how could he know?!"
Hur som helst..
Sen var det det här med den här jädra kultingen som tagit sig lös och sprang runt i ladgårn! Kan ni tänka er synen då jag springer runt i mina på tok för stora stövlar, som får mej med min ringa längd att likna ett stort L, och jagar den lilla kultingen. Efter ca 4 varv runt i ladgårn så vinner jag på list! Heil meee! För övrigt så kom han lös igen idag. Jag tror det är samma, för idag då jag jagade han så stannade han 5 meter framför mej, bajasade, och sprang vidare!

Lerduve skyttet med min bror gick inge vidare. Han sköt hyffsat bra faktiskt. Jag kan bara säga att mitt skytte var sådär:/ Lite grann som när ni freesbee spelare kastar ett snett kast ner i ån som jag kissat i som rinner igenom mina ängar på mariehem. Kommer ni ihåg? Men, då ni tagit upp freesbeen och det luktat lite surt av amoniak om era tassar efteråt? Kommer ni ihåg nu? Inte? Varför kollade du just på dina händer då och tänkte på allt du vidrörde efter att du spelat freesbee sist? Heheh! I win again!

Och för dom som tycker att "han som tillhör överklassen borde väl inte vara i en ladgård". Till dom säger jag bara: Att vara GODSÄGARE innebär att man inbland måste få lite skit under naglarna. Eller, jag använder handskar så det inte blandas ngn grislukt med min dyra armani parfym.

Nä, nu ska jag in till byn (läs skellefteå). Lägger in en bild på mej och min storebror som hjälpte mej med ladgårn. Tack!

I´m out