måndag 22 juni 2009

Nära medelklass

Va nyss och käkade på Rhodos med Oscar. Jävligt trevligt, även om han spöade mej med sina 7 pizza-bitar! Hatten av!
Dessutom, så blåste jag p-lisorna och p-nissarna! Glömde betala p-avgiften och slapp undan:D Förresten, uttala p-nissar för er själva! hehe... Det var en fråga i Trivialpersuit som löd: "När fick Sverige sina första p-nissar?" Och jag var den som läste. Jag hajjade inte varför det fnittrade hemma hos tjejens familj. Men snart fattade jag...

Midsommarn bjöd på mkt roliga saker! Midsommarfirande,alkohol,målning av ladgårn,grillning, alkohol, solning,alkohol och golfning! Bilder kommer!
Jo,förresten... Freesbee kastare! Har tråkiga nyheter... Dom ska nämligen sluta klippa gräset på mina ängar på Mariehem nu på vissa delar. Skulle spara 2.5 miljoner bara i år. Ni måste förstå att allt har med pengar att göra, men ni kan kasta boll till varandra istället hemma på er bakgård.

Nä, nu ska jah städa lite,sen på gymet, eller gå ut och sola..får se vad det blir!



Golf var både kul och värdigt mig.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Skumpa sörplande i Brände! I plastglas! Närmare medelklass kommer jag nog aldrig...




7 kommentarer:

Anonym sa...

du glömde nämna att du är helgens stora förlorare. golf, discgolf och pizzatryckande. inte ens i absinthförtäring kan du anses som vinnare. pinsamt niclas och skärpning.

The Man On The Hill sa...

hahah! det var jägern med svärfar som satte käppar i hjulet för min vinst-svit på 23 år! och vad gäller pizzan-idag, jag ville ju kunna steka runt sen jue!

Anonym sa...

jo med tanke på din medelklassaktiga övervikt så var det nog tur att du inte åt mer pizza.. haha!

The Man On The Hill sa...

Hahah! Tar han sig ton?! :P Plugga nu så gör jag ngt kul istället! typ äter glass och glassaaaar!;)

Anonym sa...

Men Männniska! Lär Sig att foerminska bildobjekten innan Han laddar upp dem så det går att skönja Dem! Undermåligt!!// Silvia

The Man On The Hill sa...

Jag som inte e så kunnig om datorer, är det ngn som kan förklara vad fröken silvia pratar om?:s

Anonym sa...

Silvia åsyftar: Han har laddat upp objekten i full storlek så de visas "all over the skärm" när Ers Höghet klickar på dem för att skåda. Men det kanske är tanken, någon ny form af illusionerande P-nisse-förstoring?? ;P /K-nungen