onsdag 24 juni 2009

Grillkväll!

Efter en tung dag med massa bärande så kände vi för att hitta på ngt med S & O så vi drog och grillade!

Soft! Riktigt varmt och skönt i luften och lite kvälls sol. Myggen var lite bitska, men vad gör det en kväll som denna.

För övrigt. Det var inget skämt att dom ska sluta klippa mina ängar. Dom ska det. Och ni kan redan se resultatet. Långt gräs och maskrosor överallt.

Men ha hopp. Funderar på att göra en freesbee-bana på min bakgård. Banan ska ligga bredvid min golfbana. Troligen lägger ja ner freesbee-banan, men tills dess.


Här kommer lite bilder, i full storlek! Ska det vara så ska det!















PS: Kan ngn berätta hur jag gör bilderna mindre. Det e inte så salt som jag trodde. Någon dag kommer det synas en kuse eller ngt och då blir det bara pinsamt!

Inga kommentarer: