tisdag 30 juni 2009

Live-betting! När ska Alfa skita?!

Röntgen, grundåtgärd smådjur, Infusion i. v, inläggande permanentkanyl, beh, p. o ,2 stycken lavemang, 7 timmar hos veterinären, muntligtintaget smörjmedel, 1500:- räkning... Still no shit!

Det är en tuff tjej vi har här! Så nu är frågan: När ska Alfa skita?

Vi tror det är förstoppning efter att ha ätit fel saker. Så, kommer hon skita idag,eller får jag tillbringa ännu en dag hos veterinären?


Gissa vilken timme Alfa kommer skita! Kommer att gå ut med henne med korta mellanrum. Gissa, gissa gissa!!!



1. Alfa i väntrummet



-
2. Alfa blir undersökt
-






3.Jag undersöker själv Alfa!Man har väl sett scrubs
-






4. Alfa efter första lavemang omgången








Alfa hemma igen









Vinnaren kommer hyllas! Ta chansen nu och gissa:

- Vilken timme kommer Alfa skita??

7 kommentarer:

fia sa...

stackars lilla vovven...
jag gissar på 11.00!

Anonym sa...

Jag gissar också 11.00!!

The Man On The Hill sa...

tyvärr Fia, blev inte 11-timmen. Var nyss ute, och vi kammade noll:( Gissa igen eller vältra dej i ånger över att du gissade fel och att du slösade bort en god räkmacka;)

The Man On The Hill sa...

Inte heller den anonyma, hade då rätt! Bara att gissa igen! Och nu tryter tiden... Åker in med henne i eftermiddag om det inte blir ngt resultat.

Daniel sa...

16:00 :p

The Man On The Hill sa...

17.40 fortfarande ingenting. Hos veterinären nu. Lavemang på g! Gissa!

A.L sa...

Jag gissar på 19.10, hoppas inte Alfa doggen exploderar. / A.L