torsdag 29 oktober 2009

Bara att konstatera

Jag har en sådan sjuk värk varje morgon jag vaknar. Träningsvärk och värk i allmänhet verkar det som. Och om jag slår ihop den här veckan värk så lovar jag att det kan jämnföras med en förlossning av en 4000g bebis. Och hör ni mej gnälla?- Nej. Kanske vi skulle ha låtit männen föda, så hade vi tjänat en slant på all smärtlindrings preparat!

Så vad har dagen att erbjuda mej... Ska på stan, köpa en kostym till helgens middag. Samtidigt göra lite kändis-spaning. Sen får vi se. Lite gym... Nu har alla slutat lyssna. Jag hatar också att läsa vad andra skriver att dom ska göra.... ber om ursäkt för det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5972797.ab

Återigen har en man har talat....


/Schniglo

Mr pain sa...

rock on brother, smärta är sådant som män lever med dagligen, men håll utkik, ni kommer inte se e min!! ;)

Anonym sa...

vafalls, ska du köpa kostym? jag vill också köpa kostym! kostym är stek!

/o