torsdag 22 oktober 2009

Efterlyses


Hittade det här schyssta förklädet i sommras. Och undrar nu om någon vet en internetsida som säljer sånna här saker?
Sambon tog nämligen hit ett tråkigt stilrent förkläde. Och om jag ska göra mat...så skulle det ju bli succé! Och jag vill inte måsta laga mat jämt! Så min tanke var att om jag halar på mej en kreation likt den här så kommer jag vara den som minglar runt med ett kristallglas med en wiskhey i och drar gammla skämt för gästerna! Ingen vill ju få en plast tutte i ögat då jag serverar maten från höger. De där bröstvårtorna kan sticka ut ögat även på den med de mest insjunkna ögonhålorna!
Så, är det någon som vet av en sida? Och gör mej till en lycklig wiskhey drickande värd!
.
Ber om ursäkt för den osminkade bilden. Var friskt bakfull efter gatufesten i S-vall. Jag gick och jämrade mej efter soppa hela tiden, magen var i ett skick som kan jämnföras med en utbrunnen tändsticka och jag hade vätskebrist som en soma....app app app! Där höll jag på att gå över gränsen! Vätskebrist som en kamel i slutet av sin ökenpromenad, var vad jag sa!

Och jo, ge mej eran sovställning i inlägget under detta! Jäkla gratis-läsare.

Inga kommentarer: