onsdag 14 oktober 2009

Jävla halobop

Kan dom inte varna innan man har mindre än 25 kr kvar på kortet. Fan nu piper det, sen bryts det 10 sekunder senare när man är mitt inne i ett samtal. Och för att inte snacka om hur pinsamt det är. Jag brukar iaf skylla på batteriet.

Har varit ute och jagat hela dagen, och inget har jag fått skjuta. Skit. I slutet av dagen tänkte jag skjuta på ett träd. Kändes omoget och obefogat,så jag for hem och fikade istället.

Jo! Jag kör på sommardäcken än! Hähä! Hur tuff är inte jag då! Inget skrämmer mej! Inget!! Cause I´m mister Stek! När jag sladdar runt på vägen säger jag bara " make way for the...make way for the S.T.EEEK"

Jag funderar på att testa en sak. Jag har inte duschat sen i söndags. Och inte rakat mej. Funderar på att se hur länge jag kan gå å se ovårdad ut och lukta ål innan någon klagar. Hur länge tror ni? Jag tror på fredag, då miss stek kommer. Då skulle det bli liv i luckan om man luktade hund-andedräkt. Får lust att testa...