tisdag 6 oktober 2009

Samtal med Alfa 19.05

Jag- Du alfa!
Alfa- Mja-ahh?
Jag- Tänkte på det här lakanet som du spydde på härom dagen...
Alfa- Ja?
Jag- Tvättade det idag. Och det är rätt viktigt att det inte händer igen.
Alfa- Jag är i topptrimm! Det var bara lite skendräktighet som ville ut!
Jag- Skendräktighet? Så du tänkte föda genom munnen?
Alfa- Har du varit skendräktig någon gång kanske?!
Jag- Neh, men... jag trodde...
Alfa- ... att jag skulle skita i sängen?! Igen! Bajshand! HAHAH! Har du berättat att jag sket dig i handen en gång i husvagnen?!
Jag- Ja...
Alfa- HAHA! DET var kul!
Jag- Nä, det var det inte.. Men kan du lova att du inte smutsar ner lakanen nu när matte får besök bara.
Alfa- Visst visst, bajshand.
Jag- Sluta.
Alfa- Får jag godis då?
Jag- Nej.
Alfa- Bajshand.
Jag- *suck*

2 kommentarer:

AnnaKarin sa...

Jag tar med mig mina egna för säkerhets skull ;)

The Man On The Hill sa...

Haha! De är lugnt, alfa har lovat:P