torsdag 1 oktober 2009

Tja, det där kunde ju gått illa...

Gick och störde mej på en gubbe på gymmet. Gick och tänkte på att jag skulle skriva ett inlägg om det skiten.
Skriva om alla saker jag hatar med sådana som han.
I 40-års åldern. Går runt med snabba steg. Kör 10 olika maksiner samtidigt. Och för att ingen ska missa hur tränings-hungrig han är så tar han de maskiner som är upptagna och frågar om han kan köra imellan. Går runt, ser ut som han känner alla och snackar med dom han inte känner. Är övertrevlig, men på ett sätt som ska visas att han minnsan äger stället.

Blir så jävla less på sånna. Hade han kommit fram till mej och bett att få köra mellan på min bänk, så hade jag rätt och slätt sagt "tror du att du äger stället eller?"

När jag var klar gick jag till receptionen och skulle fråga en sak. Det visade sig att han ägde gymmet...
Pärsk.

Inga kommentarer: