fredag 30 oktober 2009

Las Vegas tema? Idioter!

Så jäkla tråkiga... Las Vages tema. Vem här kan ärligt säga att det är bra och intressant musik?? Inte jag, inte ni. Idol, very baaad.

Imorgon är det middag och utklädnad! Det blir kul! Jag har köpt min utstyrsel redan! Den blev bra!:D Är det någon här som ska klä ut sig? Isåfall till vad?
Ingen ska känna sig dum för att dom har ett lakan med hål i... Visst, jag köpte min utstyrsel på en maskerad affär, men jag bor ju i sthlm, och inte i Umeå också.

Tänkte fatiskt vara polis först, men konstapeln (min vän från gruppen från afgh) vill nog inte låna ut sin uniform och hatt som jag för övrigt testat förr:

1 kommentar:

Mr NoGo sa...

Jag var balerina, rosa kjol, tiara, höga strumpor och genomskinlig boby, jag kände mej som a billion dollar!! ;)